Uppstartsläger
Fre 16 aug, 14:00-22:00
Katrineholm
Samling: 14:00Karta
Föreningsläger Katrineholm 16-18 aug, Duveholmshallen.
Deltagande från P15 är pojkarna, tränare, två lagledare samt 1-2 föräldrar.
Inför ny säsong startar vi traditionsenligt upp med ett föreningsläger i v33, helgen innan våra ordinarie träningstider börjar gälla. I år styr vi kosan mot Katrineholm där vi i det fina Sportcentrum har tillgång till tre fullstora handbollshallar + ytterligare en fullstor (ej klister) några hundra meter bort. Utöver dessa finns också en hall lämpad för fys och tester, löparbanor, mötesytor och en hel del annat.
Boende kommer vara i skolsal i Duveholmsgymnasiet som ligger vägg i vägg och det är också där i skolans matsal vi kommer inta alla våra måltider.
I år bjuder vi in samtliga Hammarby-lag från F/P15 (födda 2015) och äldre så om ni inte redan gjort det så uppmanar vi respektive lagledare att skapa en aktivitet i lagets kalender och skicka en kallelse så snart som möjligt. Planerad avfärd från Stockholm är ca kl.14:00 på fredag och hemkomst ca kl.18:00 på söndag.
Kostnaden för lägret landar på 1600 kr/spelare som faktureras av föreningen och inkluderar:
Resa med buss t.o.r.
4-5 halltider för handboll
Övernattning på hårt underlag i skolans klassrum
Frukost (lör-sön)
Lunch (lör-sön)
Middag (fre-lör)
Kvällsmål (fre-lör)
Vi kommer också ha en del gemensamma aktiviteter men i stort sköter lagens respektive tränare den sportsliga planeringen.
Deltagande från P15 är pojkarna, tränare, två lagledare samt 1-2 föräldrar.
Inför ny säsong startar vi traditionsenligt upp med ett föreningsläger i v33, helgen innan våra ordinarie träningstider börjar gälla. I år styr vi kosan mot Katrineholm där vi i det fina Sportcentrum har tillgång till tre fullstora handbollshallar + ytterligare en fullstor (ej klister) några hundra meter bort. Utöver dessa finns också en hall lämpad för fys och tester, löparbanor, mötesytor och en hel del annat.
Boende kommer vara i skolsal i Duveholmsgymnasiet som ligger vägg i vägg och det är också där i skolans matsal vi kommer inta alla våra måltider.
I år bjuder vi in samtliga Hammarby-lag från F/P15 (födda 2015) och äldre så om ni inte redan gjort det så uppmanar vi respektive lagledare att skapa en aktivitet i lagets kalender och skicka en kallelse så snart som möjligt. Planerad avfärd från Stockholm är ca kl.14:00 på fredag och hemkomst ca kl.18:00 på söndag.
Kostnaden för lägret landar på 1600 kr/spelare som faktureras av föreningen och inkluderar:
Resa med buss t.o.r.
4-5 halltider för handboll
Övernattning på hårt underlag i skolans klassrum
Frukost (lör-sön)
Lunch (lör-sön)
Middag (fre-lör)
Kvällsmål (fre-lör)
Vi kommer också ha en del gemensamma aktiviteter men i stort sköter lagens respektive tränare den sportsliga planeringen.
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 27 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här